Politica de retur și rambursări
Home > Politica de retur și rambursări
Pasi de urmat pentru retur
Daca un produs achizitionat nu te multumeste pe deplin, il poti returna in 14 de zile calendaristice de la momentul livrarii, urmand doar 4 pasi simpli:
1. Completeaza si trimite formularul de retur pana cel tarziu in a 14-a zi calendaristica de la data livrarii. Clientii nostri pot returna produsele cumparate, in ambalajul original, fara semne de uzura, murdarie, mirosuri de parfum sau de alta natura, ori deteriorare fizica.
2. Asteapta confirmarea din partea unui operator Opes.ro privind inregistrarea cererii si trimiterea curierului pentru ridicarea produsul pe care vrei sa il returnezi.
3. Daca vrei sa returnezi mai multe produse este necesar completarea unui formular de returnare pentru fiecare produs in parte.
4. Pregateste produsul pentru livrare si preda-l curierului.
Daca produsul returnat indeplineste conditiile de retur (produsul nu trebuie sa fie deteriorat sau sa prezinte alte defecte mecanice, eticheta sa nu fie rupta, factura produsului sa fie in original), iti vom returna banii in contul specificat de tine in formularul de retur in termen de 2-3 zile lucratoare din momentul in care produsele au ajuns la sediul nostru (SC MELVILLE SRL).
Suma ce urmeaza a fi restituita in contul dumneavoastra, reprezinta doar contravaloarea produsului achitizionat, fara costul de transport, mentionat mai jos.
Nu returnati catre noi produse cumparate din alte magazine, chiar daca sunt la fel cu cele comercializate de site-ul www.opes.ro Acestea se returneaza daca legea permite catre magazinele de unde le-ati cumparat in baza bonului fiscal primit la cumparare. Nu expediati produsul daca l-ati purtat sau l-ati deteriorat din vina dumneavoastra. Orice retur care nu respecta conditiile de mai sus va fi refuzat.
IMPORTANT! Schimbul produselor este GRATUIT, iar pentru returul produselor se achita taxa de transport perceputa de companiile de transport. Ex: GLS, Fan Courier etc.